Reakce kanceláře kandidáta na presidenta Lumíra Lásky

23.02.2023

Dobrý den pane Bureši,

nejste první ani poslední z nekonečného množství bytostí, která nyní stojí před zjištěním, že pokud v sobě okamžik "znovu-zrození" již rovněž tak zahrnuje okamžik "znovu-smrti", přirozeně to také znamená, že veškeré světské aktivity (které se "odehrávají" v představě "mezičasu" od okamžiku představy "znovu-zrození" do okamžiku představy "znovu-smrti") jsou z pohledu skutečnosti absolutní prosté smyslu a významu.

Toto zjištění se může přirozeně zdát na první pohled depresivní, zvláště pak pod tíhou uvědomění, že všechno to předchozí trápení… zejména v podobě opakovaných nemocí, opakovaného stárnutí, opakovaných ztrát bližních během umírání i vlastní zkušenosti z opakovaného opouštění tělesných schránek atp., kterým bytosti doposud procházely… bylo naprosto zbytečné. A ne jen to, naprosto zbytečné bylo i utrpení, které si bytosti mezi sebou navzájem způsobovaly právě protože neznaly odpověď na smysl a význam svého života. To mělo doposud přirozeně za následek, že pod vlivem vlastní nevědomosti (tj. absence Poznání Buddhů) takové bytosti smysl a význam svého prodlévání zde spatřovaly v tom, aby sobě navzájem utrpení působily. Jistě si nyní dokážete lépe představit, kolik zbytečného utrpení, nedorozumění, křivd, vzájemného obviňování a konfliktů válečných je nyní zažehnáno… tedy pokud bytosti vyvinou ochotu a úsilí k tomu, aby porozuměly…

Vím, jak náročné zjištění to pro Vás i pro všechny bytosti ostatní je, i pro mne bylo, a velmi. Vím, jak náročné pro Vás i pro všechny bytosti ostatní toto zjištění ještě bude, i pro mne stále je, a velmi, zvláště pak, když si je se všemi souvislostmi promítnete do všech sfér a úrovní lidského života… a života bytostí ostatních… Proto jak při Vás, tak při všech ostatních bytostech, kterým se tohoto zjištění aktuálně dostává, se svou láskou stojím a všechny vás svým porozuměním objímám… nejste v tom sám… nejste v tom sami…

S příchodem pana Lumíra Lásky – Buddhy Maitrey přišla na svět Milost právě v podobě Poznání Buddhů, bez kterého by žádná z bytostí (včetně Vás) nedostala šanci opustit všechny nemoci, opětovné stárnutí, opětovné umírání, opětovné vedení válečných konfliktů, ve kterých ve všech ohledech opakovaně umírají nevinné bytosti atp. a nebylo by tak možné přesáhnout (rozumějte: prohlédnout) a teprve posléze tedy získat možnost koloběh opětovných znovu-zrození a následně tedy rovněž tak znovu-smrtí Samsára (rozumějte: reinkarnační cyklus) opustit. Jistě si nyní dokážete lépe představit, kolik zbytečného utrpení, nedorozumění, křivd, vzájemného obviňování a konfliktů válečných je nyní zažehnáno… tedy pokud bytosti vyvinou ochotu a úsilí k tomu, aby porozuměly…

Právě s příchodem pana Lumíra Lásky – Buddhy Maitrey a samozřejmě díky jeho nezměrné laskavosti… je smysl i význam onoho dosavadního utrpení rozptýlen a ono "zápolení se světem utrpení" tak, jak jsme ho znali doposud, je nyní u svého konce, s čímž přirozeně přichází obrovská příležitost v podobě rozvoje neomezeného duchovního rozměru a potenciálu ve smyslu transformace kolektivního vědomí obecně, které jste ať už si to připouštíte či nikoliv, právě svědkem.

Je to právě díky nezměrné laskavosti pana Lumíra Lásky – Buddhy Maitrey, bez které by nebylo možné, aby ostatní bytosti (včetně Vás) získaly možnost opustit koloběh opětovných znovu-zrození a znovu-smrtí Samsára, nebylo by tak možné, aby si tyto bytosti uvědomily svou vlastní Nesmrtelnost, nebylo by možné, aby tak dostaly možnost opustit okovy v podobě předchozích rigidních návyků, které jsou s ohledem na duchovní rozvoj každého jednotlivce jednoduše omezující a proto mu již reálně sloužit přestávají. Bez tohoto vznešeného záměru v podobě vědomé realizace tohoto transformačního procesu a bez Požehnání Vysokých Bytostí Světla by nebylo možné, aby tak konkrétní trpící bytosti dostaly šanci dát svému životu nový význam a smysl v podobě neomezeného rozměru duchovní seberealizace jako jediné možné odpovědi na jejich další život, s čímž přímo souvisí vypořádání se s vlastní subjektivní psychologickou sebetrýzní každého jednotlivce a tedy utrpením subjektivním.

Tak, nejen z uvedených důvodů, poprvé v dějinách tohoto světa reálně nastala éra Zlatého Věku ve smyslu ukončení karmy všech národů a dalšího následného evolučního vývoje na úrovni globální, ve které pan Lumír Láska – Buddha Maitreya sehrává nepostradatelnou roli duchovního sjednotitele.

Ve společnosti, která stojí před námi, se Člověk už nebude muset "rozhodovat" na základě svého strachu, o tom, že se raději přikloní na tu "silnější" stranu (rozumějte: na stranu obchodně či politicky agresivnější), které se ve skutečnosti bojí a to jen proto, aby se jí zalíbil a aby tak jako "ten poslušný", který se raději přizpůsobí, dostal "možnost přežít ve smečce", tak jako to bylo do okamžiku, než plně porozuměl funkci reinkarnačního cyklu.

Ve skutečnosti, právě díky porozumění funkci reinkarnačního cyklu, si bytosti ve světě uvědomí, že doposud nebylo reálně možné, aby se svobodně nerozhodovaly, což bude mít za následek probuzený svět prostý všech válečných konfliktů a s tím tedy přirozeně situaci celosvětového míru. S tímto porozuměním bude svět řízen s láskou k němu i k bytostem v něm obsaženým, tj. bez násilí, půjde tedy o řízení založeném na principu nenásilí, oproti řízení dosavadnímu a jednostrannému, tj. tedy takovému, kterým se chtě nechtě musejí zaměstnávat bytosti, které funkci reinkarnačního cyklu doposud neporozuměly a tak nemají jinou možnost, než opakovaně působit újmu sobě i svým bližním. Vy přece sám, pane Bureši, ve svém nitru, dobře víte, že pokud se člověk vědomě nerozhodne pro to, že bude bezpodmínečně milovat všechny lidi a všechny bytosti ve světě, nemůže z hlediska dlouhodobého (rozumějte: z hlediska Věčnosti) jako Člověk ve světě obstát.

Takto obstát samozřejmě možné není, pokud bytosti funkci reinkarnačního cyklu neporozumí, protože DOKUD jej neprohlédnou a DOKUD jej tedy mentálně nepřesáhnou, budou se orientovat na úroveň subjektivní představy světa, ve které si bytosti trpící (rozumějte: ty, které dosud reinkarnačnímu cyklu neporozuměly a tedy jej mentálně nepřesáhly) přejí zajistit výhody oproti bytostem ostatním, což je SOUČASNĚ tedy také ve světě, ve kterém si bytosti ostatní přejí zajistit výhody také proti nim samým, kdy tato úroveň duchovní Nevědomosti PŘÍMO SOUVISÍ s kontinuálními sklony k vedení a rozpoutávání válek na úrovni vztahů sociálních, se kterými přímo souvisí vztahy ekonomické jak na úrovni místní, tak na úrovni mezinárodní, tak na úrovni UNIVERZÁLNÍ.

Nyní je jistě možné lépe porozumět tomu, co pan Lumír Láska ♥ Buddha Maitreya říká a tedy současně míní, když pronáší svou MANTRU RYZÍ PŘÍMOSTI:

"Miluji Tě… opravdu ano… NEEXISTUJE chyba, NEEXISTUJE vina a NEEXISTUJE ani zločin, který by tě zbavil mé lásky… Uznávám Tě, jsi dokonalý/á takový/á jaký/á jsi." , kterou pan Lumír Láska ♥ Buddha Maitreya poprvé vyslovil dva roky po Uskutečnění Stavu Osvícení v roce 2014 a o které bylo jistým mnichem prohlášeno: "Toto je ve své podstatě SÚTRA SRDCE – MANTRA SÚTRY SRDCE:"

"ÓM GATÉ GATÉ PARAGATÉ PARAGATÉ BÓDHI SÓ HÁ"

"Miluji Tě…" znamená Bezpodmínečnou Lásku Buddhy a tedy skutečnost, že v SRDCI BUDDHY jsou zahrnuty VŠECHNY bytosti, což mimo jiné znamená přesažení povrchního náhledu na náklonnost či odpor k bytostem podle toho, zda nám plní to co se nám líbí, nebo naopak neplní, tj. VYROVNANOST.

"opravdu ano…" znamená ujištění VŠECH bytostí o tom, že jsou v SRDCI BUDDHY skutečně zahrnuty, kdy toto ujištění je nezbytné zejména proto, aby bytosti v situacích, kdy ve své duchovní praxi kolísají, měly v Buddhovi oporu, aby neztrácely vůli a aby nepřicházely o inspiraci ve smyslu možnosti dosažení stejné úrovně duchovní realizace jako Sám Buddha.

"NEEXISTUJE chyba, NEEXISTUJE vina a NEEXISTUJE ani zločin, který by tě zbavil mé lásky…"

"Uznávám Tě, jsi dokonalý/á takový/á jaký/á jsi." znamená opět odkaz na porozumění reinkarnačního cyklu (https://www.srdce-dharmy.cz/post/40-vterinova-dharma), kdy pokud v sobě okamžik "znovu-zrození" již rovněž tak zahrnuje okamžik "znovu-smrti" (a tedy, že veškeré světské aktivity, které se "odehrávají" v představě "mezičasu" od okamžiku představy "znovu-zrození" do okamžiku představy "znovu-smrti" jsou z pohledu skutečnosti absolutní prosté smyslu a významu), VEŠKERÉ představy o "možné chybovosti bytosti" (tedy včetně Vás) jsou z pohledu skutečnosti absolutní rovněž tak prosté smyslu a významu… kdy pokud bytost na základě vlastní Nevědomosti považuje za "chybnou" sebe, to samé automaticky předjímá u bytostí ostatních, což je KARMA. Absence představ o vlastní "chybovosti" přirozeně znamená nemožnost vzniku představ o "vlastní vině" a absence sklonů vinit sebe přirozeně znamená možnost zániku návyků "vinění bytostí ostatních", protože s porozuměním o absenci představy "viny" u sebe přirozeně dochází k uvědomění, že VŠECHNY bytosti jsou prosté "viny"… jinak tedy v duchovním slova smyslu odvislé vznikání, nebo také příčina a následek, nebo také KARMA, která POKUD právě díky Poznání Buddhů ZANIKNE, znamená to, že ROVNĚŽ TAK ZANIKNE povstávání mylných představ na základě Nevědomosti bytostí, což znamená, že ROVNĚŽ TAK ZANIKNE povstávání utrpení v subjektivitách bytostí a tedy KARMA v kontextu CELOPLANETÁRNÍM.

Jistě si nyní dokážete lépe představit, kolik zbytečného utrpení, nedorozumění, křivd, vzájemného obviňování a konfliktů válečných je nyní zažehnáno… tedy pokud bytosti vyvinou ochotu a úsilí k tomu, aby porozuměly…

Rozpomeňte se na to, že každá z bytostí má v srdci lásku… i Vy máte v srdci lásku… každá z bytostí je ve své podstatě láska… i Vy sám jste láska…

Každá z bytostí, která ve svém srdci lásku opět probudí a reinkarnačnímu cyklu porozumí, si uvědomí, že žádná z bytostí, která reinkarnačnímu cyklu doposud neporozuměla... ani nemá jinou možnost, než aby svůj život žila jako "válku" ve smyslu "vedení ekonomického boje o přežití"… Dá se však takový "život" nazvat vůbec životem, který je Člověka jako bytosti Lidské, Důstojný? Nejsme tu právě od toho, abychom právě prostřednictvím Poznání Buddhů své vlastní Lidství pozvedli na úroveň své vlastní Důstojnosti?

Můžeme nadále nemilovat bytosti, kterým se této možnosti Osvícení dosud ještě nedostalo? A co pro ně my sami v tomto ohledu uděláme? Je možné své vlastní Lidství na úroveň naší vlastní Důstojnosti pozvednout prostřednictvím vymezující se egocentrické nadřazenosti, která popírá Lidství a Důstojnost bytostí ostatních? Je možné tímto způsobem nalézt vlastní klid a mír a tedy posléze klid a mír ve světě, po kterém každá z bytostí ve skutečnosti touží? Je možné dosáhnout trvalého klidu a míru prostřednictvím vedení vnější války se světem, pokud se o svůj vlastní klid a mír ve svém vlastním srdci nezapříčiní každá z bytostí sama? Pan Lumír Láska – Buddha Maitreya přináší odpovědi na tyto otázky… odpovědi, které nejsou ani dogmaty, ani klišé… odpovědi, které jsou reálné a s jako takovými se s nimi dá reálně pracovat.

Nebo sami sebe skutečně tak nenávidíme, že budeme nadále ochotni svůj vlastní vnitřní klid a mír směňovat za peníze, o kterých víme, že nám skutečný vnitřní klid a mír nejen, že nepřinášejí, ale nemohou nám jej ani nahradit? Budeme namísto sebeklamných očekávání (že ostatní "musí napravit své chyby" a pokud ne, "automaticky to znamená, že my máme právo na to se jim mstít a je napravovat"), my sami k sobě tak laskaví... a milostiví..., abychom my sami sobě přiznali..., že porozumět reinkanačnímu cyklu znamená naši vlastní možnost opustit sklony žít svůj život jako "vojenskou nutnost a povinnost"? Nejsou takové představy o životě ve skutečnosti životním zklamáním, selháním a fiaskem? Je naše sebevědomí jen povrchní a falešné, nebo je skutečné, čestné a upřímné natolik, že si již dokážeme představit, jakou dimenzi můžeme našemu vlastnímu životu dát, osvobodíme-li se prostřednictvím Poznání Buddhů z omezujících sklonů a programů vedení válek? Jsme již natolik vyspělí, že již rozumíme tomu, že uvolnit naši vlastní mentální kapacitu ze sklonů k vedení válečných konfliktů…, současně znamená uvolnit mentální kapacitu neomezeného tvůrčího potenciálu..., kterým můžeme prospět sami sobě i všem bytostem ostatním? Nebo se za vyspělé jen považujeme, zatímco sami sobě ve skutečnosti lžeme…?

A nebudeme čirou náhodou reálně šťastnější, budeme-li se realizovat způsobem, který ostatním bytostem prospívá, než-li způsobem, který ostatní bytosti ničí, jen proto, že jsme se na první pohled zdánlivě sebevědomě a svobodně rozhodli, že "ty bytosti nejednají tak jak se nám líbí"? A není náhodou trvání na takových sklonech naším vlastním omezením, kterým se na úrovni vlastní nevědomosti nedobrovolně zaměstnáváme? Jsme již připraveni na to si uvědomit to prosté a obyčejné, že dokud neporozumíme a tak mentálně nepřesáhneme kolo zrození a smrti Samsára skrze porozumění reinkarnačnímu cyklu, nemáme ani možnost začít svůj život žít jako možnost, kterou nic neomezuje?

Žádný z Bódhisattvů, který funkci reinkarnačního cyklu porozuměl a tu prohlédl si už z principu nemůže nechat pro sebe, čemu sám porozuměl a co jemu samotnému přineslo oproti bytostem ostatním výhodu Poznání Buddhů, pokud bychom Vás vynechali, znamenalo by to, že bychom kolem Vás prošli a ve svém srdci Vás opustili, čímž bychom porušili svůj slib Bódhisattvy. Aby však nedošlo k nedorozumění, nevysvětlujte si to tak, že někdo z nás touží po tom "Vás o uvedeném přesvědčit" a "nějak si Vás získat", ne, uvedené je pouze laskavé upozornění na možnost vystoupení z pekla lidského trápení a utrpení, kdy porozumění je Vám přáno, pročež je učiněno maximum, ale rovněž tak s vědomím toho, že nikdo nemůže rozvinout ochotu "porozumět za Vás". Svou vlastní odpovědnost za všechny bytosti jsme převzali tím, že jsme si dali tu práci (nejen Vám, ale také celému světu) možnost Poznání Buddhů otevřít, čímž je naše mise i úloha ve své podstatě splněna, zatímco to, zda za Poznání Buddhů bytosti ostatní odpovědnost převezmou je už odpovědnost jejich, která s odpovědností naší přirozeně nijak nesouvisí.

https://srdcenahrad.webnode.cz/resume/

Nyní pane Bureši konkrétně k tomu, co jste nám napsal. Aby bylo možné předpokládat, že naši konverzaci "berete vážně", bylo by z Vaší strany na místě ponechat také prostor pro reálné vedení dialogu, protože pokud z Vaší strany tento prostor ponechán není, má to za následek vyústění do Vašeho vlastního a tedy soukromého a tedy jednostranného pohledu jak na komunikovanou věc. Jak však známo, bez ochoty a následně tedy schopnosti k empatii není možná ani reálná komunikace a tedy ani možnost tomu, co je komunikované porozumět a tedy to poznat.

Jste to Vy sám, kdo sám za sebe říká, že pan Lumír Láska "je živým bohem", zatímco k tomuto Vašemu vlastnímu závěru jste tak, jak se to jeví, došel Vy sám za sebe, nikdo z naší kanceláře kandidáta na prezidenta ČR Vám toto Vaše tvrzení nesdělil a nikdo z naší kanceláře kandidáta na prezidenta ČR se Vás ani o tomto Vašem vlastním přesvědčení přesvědčit nesnažil. Z uvedeného tedy jak se domníváme vyplývá, že Vy sám za sebe něco konstatujete a myslíte... a jste to také Vy sám, kdo si také své vlastní závěry z toho, co si sám myslí, vyvodí a posléze se třeba omylem domníváte, že jste komunikoval s námi. Tak se domníváme, že z tohoto svého rozpoložení a rozhovoru se sebou samým, o nás a bez nás, následně vycházíte: "Vycházím-li z teze, že pan Lumír Láska je živým bohem, pak je podle mého názoru nesmysl, aby zastával úřad prezidenta republiky, který je vrcholným představitelem moci výkonné. Neboli reprezentuje jednu ze tří navzájem se vyvažujících mocí v demokratickém státě. ".

Pokud se nemýlíme, což je docela možné, dá se taková, jak se domníváme, jednostranná "komunikace" (ve které Vy sám potvrzujete, že vycházíte pouze ze své vlastní teze, na které posléze stavíte pouze svůj vlastní názor) reálně považovat za porozumění principu demokracie, zvláště pokud se dá o demokracii říct, že Nezbytnou Podmínkou Její Existence v Naší Realitě právě Předpokládá Oboustrannou a Vyváženou Vzájemnou Interakci. Domníváme se, že je mnohem snadnější (a tedy také subjektivně šťastnější) s bytostmi ostatními otevřeně komunikovat, než jen (o samotě) vycházet z vlastních tezí, na ně sám sobě poskytovat odpovědi a posléze tak, jak se to může jevit, sám sebe přesvědčovat o tom, že s někým komunikujete. Neříkáme, že to o čem se domníváme je o Vás a je to Váš případ, pouze si v zájmu CELKU (tedy i Vašem ve smyslu kontextu sociálního klima ve společnosti) klademe řečnické otázky typu: "Je možné, aby někdo, kdo není šťastný a kdo je ve svém nitru osamělý, byl z úrovně tohoto svého subjektivního rozpoložení vůbec schopen zajistit šťastnou budoucnost našemu národu? Dá se snad o společenském režimu, který postrádá atributy ochoty k empatii, komunikaci a spolupráci říct, že je demokratický?"

A pokud v neposlední řadě budeme zabývat principem rovnováhy (kterou naznačujete třemi navzájem se vyvažujícími principy moci v demokratickém státě), jehož sledování přináší civilizačnímu uskupení harmonii ve smyslu rovnováhy sociální a tedy spokojenosti v národě obecně: "Dá se o stoličce, o štokrleti, u kterého předpokládáme minimálně tři nohy, aby mohlo být jako CELEK stabilní a aby se dalo na stabilitu CELKU jakožto národa spoléhat, říct, že je spolehlivé za předpokladu, že jedna jeho noha je buď nalomená, nebo se třeba domnívá, že ona sama za sebe má názor o tom, že sama ví co je smysl či nesmysl a že ona má na starost nohy ostatní a tím pádem rovnováhu celého aparátu?", čímž neříkáme, že tím něco naznačujeme, nebo konstatujeme, pouze se domníváme, že pokud má nerovnováhu v sobě, nerovnováha se projevuje navenek a tato disharmonie je velice vysilující pro toho, kdo potřebuje rovnováhu nalézt. Naším přirozeným přáním je, dopřát takovou rovnováhu všemu, co nás obklopuje a to cestou nenásilí, ne agresivně, ale návrhem, zda není na místě to, čím si bytosti ubližují, již jako nepotřebné odložit, aby se již mohlo stát možným se do situace celosvětového klidu a míru uvolnit.

Domníváme se, že demokracie není o jednotlivci a o tom, jak si on přeje vidět svět, ale o vynaložení čestné a upřímná námahy svět poznat prostřednictvím svých bližních a jejich prostřednictvím se tak světu přiblížit, ne se světa stranit, ne se před světem uzavřít (třeba prostřednictvím úniku do extrémních subjektivních pozic "poddaného", nebo "vládce") což je dle nás možné pouze za předpokladu rozvíjení empatického a tedy šťastného dialogu, ve kterém lidé mají ochotu k tomu se reálně jako lidé potkat, mají ochotu k vedení reálné komunikace ve vzájemné úctě, mají ochotu rozvíjet lidskou sounáležitost v duchu spolupráce ve smyslu vedení skutečné demokratické diskuse, jejímž nezbytným předpokladem je, že strany, které spolu komunikují se reálně jako partneři diskuse uznávají v tom smyslu, že je jim uznáno právo na život na této Planetě Matce Zemi se vším, co šťastný život představuje. Proto, aby nedošlo k nedorozumění, my jsme Vás, pane Bureši, tím, že jsme Vás oslovili, současně jako svého rovnocenného partnera v našich srdcích již předem v rovnosti uznat museli a také uznali, to si prosím nevysvětlujte tak, že jsme Vás přišli prosit o almužnu, čímž neříkáme, že to tak vnímáte, zmiňujeme to pouze pro účely rozptýlení nedorozumění případného.

Dále pane Bureši ve své zprávě uvádíte: "A já se domnívám, že žádnou složku ve státě by neměl reprezentovat někdo, kdo je živým bohem. Jako stát jsme už od svého založení definovali, že dojde k oddělení státu od církve (a logicky náboženství). snad jsem vám to vysvětlil, pokud je to stručné, tak se omlouvám." Zde se jak se domníváme opakuje ten samý způsob "komunikace" jak bylo již shora naznačeno, že se zřejmě opakuje. Tedy podle všeho, jak se to možná jeví, jste Vy sám došel k nějakému závěru a z něj zřejmě vycházíte a na tomto základě se Vy sám, jak se to jeví, o něčem domníváte. Dále však hovoříte o tom, že "stát jsme už od svého založení definovali", kdy v tomto případě jak se skromně domníváme už jednostranně nevystupujete, zde si jak se domníváme berete v psychologické hře na pomoc "lidi" (ve smyslu "my jsme definovali"), abyste nám tak, jak se domníváme, dal najevo, že "za těmi nahoře stojí lidi", zatímco my se domníváme, že jsme jakožto lidé, odkazem tohoto státu stejně tak, jako Vy. Není to přece "vy obecně s lidmi bez nás proti nám a nad námi" a není tu přece "nějaký stát a jeho vedoucí" a "nějaký stát a jeho poddaní", kdy pokud se hodí hovořit "o nás", počítá se se všemi a pokud ne, pak ne.

Neříkáme, že se nemusíme mýlit, a domníváme se, že pokud by to Nedej Bože bylo, mohlo by jít o národní průšvih ve smyslu situace "o nás a bez nás", kdy se lidé třeba domnívají, že je s nimi ze strany vedoucích úředníků počítáno jako s plnohodnotnými partnery společnosti, do které svým životem, prací, starostmi i radostmi přispívají, zatímco tak třeba být z úrovně strany vedoucí vnímáno vůbec nemusí, kdy pokud by to tak Nedej Bože bylo, znamenalo by to, jak se domníváme, absenci úcty a respektu k životu KAŽDÉHO jednotlivce ve společnosti, kdy absence těchto atributů u zástupců vedení státu, by jak se domníváme, znamenalo národní tragédii nedozírného rozsahu způsobené újmy a škod ve smyslu energetické krize duchovní, což by, pokud by to tak bylo, znamenalo, že ti, kteří si svých bližních jako svých rovnocenných partnerů neváží, tyto pouze používají jako zdroje duchovní energie, která je využívána pro účely, které nevedou k obecnému blahu a prospěchu, podobně tak jak je to znázorněno ve filmovém snímku MATRIX, ve které z duchovního pohledu člověk nazírán pouze jako baterie na jedno použití a následnou likvidaci, což by, pokud by to tak Nedej Bože bylo, znamenalo, že nejsme v národě a na světě, ale v pekle, kdy pokud se nemýlíme, KAŽDÁ z bytostí by měla sledovat naplňování VIZE Ráji na Planetě Matce Zemi, s čímž souvisí naplňování vize národní dle otce zakladatele pana prezidenta Tomáše Garrigue Masaryka.

Pokud by to tak Nedej Bože bylo, a my bychom se tolik moc rádi mýlili, znamenalo by to, že na vedení společnosti se podílejí padlí andělé, o kterých by se dalo říct, že se právě v negativním kontextu a konotaci pasují do role živého boha. Vy pane Bureši sám hovoříte o tom, že role státu má být oddělená od církve (a logicky náboženství), čímž si také, jak se domníváme, také Vy sám odpovídáte.

Žádná otázka směrem od Vás, která by Vás mohla ubezpečit třeba o tom, že všemu co s Vámi sdílíme dobře rozumíte a tedy se v ničem nemýlíte a že to co si myslíte, že nazíráte, je skutečně to co nazíráte, nepřichází.

Žádná otázka směrem od Vás, která by mohla naopak ubezpečit nás, o tom, že se skutečně jedná o demokratickou diskusi v právním státě a národě, kde má KAŽDÁ bytost svá VÝHRADNÍ a SVRCHOVANÁ práva ZAJIŠTĚNA, nepřichází, tedy jak se to jeví a jak se tedy domníváme, vypadá to tak, že Vy se nacházíte v té roli živého boha, kterou jak se domníváme předjímáte u pana Lumíra Lásky a který jak se zdá "za všechny všechno ví nejlépe sám" a tedy ne jen bez všech ostatních, ale i bez pana Lumíra Lásky a dle Vašich vlastních slov, přece, by měla být role státu od církve (a logicky náboženství) oddělená. Nabízí se tedy řečnická otázka, na kterou ať si každý odpoví sám, zda čirou náhodou není každé společenství, ať už na první pohled náboženské či nenáboženské, ve skutečnosti sdružením či sektou, které by se měly nazírat nezaujatě dle skutečné motivace jejích zástupců, tedy motivace, která sleduje zájmy CELKU, či zájmy osobní, které by se v nezdravé míře daly označit pouze za službu požitkům povrchním, které jak jednotlivci, tak společnosti obecně neprospívají, protože taková služba ve výsledku vede k sociálním nepokojům.

Závěrem uvádím, že o všem uvedeném se pouze domníváme a nečiníme z toho žádné závěry… Protože nám záleží na prospěchu VŠECH bytostí (tedy včetně Vás pane Bureši), vzali jsme na sebe úlohu těch, kteří si dali tu práci (aniž bychom za ni nejprve byli ze strany jakékoliv finanční skupiny placení), abychom v zájmu veřejného blaha CELKU otevřeli otázky charakteru a rozměru sociálního, které před námi jako před lidstvem a civilizací aktuálně leží a kterými je jak se domníváme nezbytné se zabývat, tedy za předpokladu, že si jako civilizace budeme přát ve svém evolučním vývoji pokračovat.

Děkuji a děkujeme za jakoukoliv Čestnou a Upřímnou spolupráci ve Vzájemné Úctě VŠECH bytostí Dobré Vůle, ze které se VELMI těšíme. Jakékoliv další podněty vítáme.

OČ Michaela Minaříková, Obyčejný Člověk, který se za pravdu o lásce nestydí

tisková mluvčí kandidáta na prezidenta ČR pana Lumíra Lásky ♥ Buddhy Maitrey

#buddha #dharma #sangha #gautama #kristus #zlatyvek


https://srdcenahrad.webnode.cz/novinky/velky-rozhovor-s-michaelou-minarikovou/

https://srdcenahrad.webnode.cz/tiskova-prohlaseni-5-11-2022-mz/

https://srdcenahrad.webnode.cz/tiskova-prohlaseni-5-11-2022-vk/

https://srdcenahrad.webnode.cz/tiskova-prohlaseni-22-9-2022/

https://srdcenahrad.webnode.cz/tiskova-prohlaseni-6-6-2022/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100010469569311

https://srdcenahrad.webnode.cz/osloveni-zajmovych-skupin/

https://srdcenahrad.webnode.cz/volebni-program/

https://srdcenahrad.webnode.cz/osloveni-naroda/

https://srdcenahrad.webnode.cz/resume/

https://www.facebook.com/lumirlaska/

https:// www.buddhanahrad.cz

https://www.srdce-dharmy.cz

https://www.srdcenahrad.cz

https://www.lumirlaska.cz

DEKRET o Duševním vlastnictví aneb VLÁDA SVĚTLA a TICHA:

Dle Univerzálních Zákonů a Principů Fungování Reality platí, že Duch jako Tvůrce předchází hmotu, což jinými slovy také znamená:

"NA POČÁTKU BYLO SLOVO", což mimo jiné rovněž tak znamená vyjádření Univerzálního Principu příčiny a následku, známého rovněž tak jako Karmanův Zákon jinak zvaný KARMA, neboli Odvislé Vznikání.

Uvedené mimo všeho jiného znamená, že "hmota" není ve skutečnosti, tak jak se bytostem dosud nerozvinutým pouze zdá, pevná, to znamená, že "hmota" je ve skutečnosti zmaterializovaný duchovní záměr – vlnová délka chcete-li – a ve své prvotní podstatě nejprve tedy pouhá myšlenka – a tedy mentální aktivita takové bytosti, která takovou aktivitu formou takto projevované energie demonstruje.

S uvedeným přímo souvisí, že "zvuk", který se odvíjí od uvedené dočasné formy energie a s dočasnou formou energie dočasně souvisí... ve své podstatě není zvukem a nemůže být proto orgánem sluchu ani registrován, ani slyšen, tedy je Tichem…

Rozvinuté bytosti, které toto VĚDÍ, sebe zaměstnávají BOŽSKÝM ŘÁDEM ve smyslu NAPLŇOVÁNÍ TVŮRČÍHO PRINCIPU Klidu a Míru, zatímco bytosti, které jsou (zatím) zaměstnané vírou v pevnou hmotu… nemají jinou možnost, než aby sebe zaměstnávaly neklidem a tedy vedením sporů o subjektivních stavech víry "v tu či onu" hmotu, myšlenku, know-how, následkem čehož se takové bytosti zaměstnávají mentálním uchopováním a svíráním takových představ, následkem čehož se takové bytosti zaměstnávají mentálním přetahováním o takové představy, následkem čehož se takové bytosti zaměstnávají mentálním vedením takových aktivit, které ústí ve formy psychologických válek a tedy válek ekonomických, kdy tyto proudy neuvědoměle vysílaných duchovních záměrů – vlnových délek se projevují ve světě vnějším v podobě katastrof přírodních.

Za účelem NASTAVENÍ Situace Zlatý Věk je nyní VŠEM bytostem TOTO UČENÍ o tom, jak dosáhnout osobní Hojnosti, aniž by k tomu bylo zapotřebí předchozích neprospěšných duševních aktivit (které vedly k omezování práv a svobod bytostí ostatních a k následné subjektivní sebetrýzni, která z tokového jednání přirozeně vyplývá) zpřístupněno.

NASTAVENÍ tohoto STAVU VŠEOBECNÉ HOJNOSTI a tedy MILOSTI rovněž tak znamená, že ŽÁDNÁ z bytostí, která se vědomě nevyvíjí ve smyslu toho, aby si Aktivitu Tvůrce Sama Osvojila, nemá ŽÁDNÁ práva činit si nároky na duševní vlastnictví bytostí ostatních, s čímž přímo souvisí, že bytost, která je vysílačem tvůrčího záměru, je rovněž tak výhradním majitelem veškerých práv a nároků týkajících se tohoto zmaterializovaného duševního vlastnictví a ŽÁDNÝ přijímač, kterému vysílač svá práva a nároky na toto duševní vlastnictví dobrovolně a tedy vědomě neposkytl, na ně nemá ŽÁDNÉ právo ani nárok.

Pečeť Představitele Buddhovských Rodin Karma Buddhy Guru Padmakáry:

"Co dnes činíme, to VYTVÁŘÍ naší budoucnost – jako stín tělo, tak sleduje nás KARMA. Co kdo učinil (ve smyslu sledování vědomé újmy bytostem ostatním), bude přinucen odpykat."

Lumír Láska ♥ Buddha Maitreya